CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 15 januari 2012

Hi There!

Jawel, daar ben ik zomaar voor de tweede keer in één week! Ondanks dat ik niet zo veel tijd heb om kaartjes te maken of te scrappen, lukt het zo nu en dan toch om wat in elkaar te flansen.

Heerlijk aan de gang geweest met het mooie papier van Maja, Life in the Country. Dit keer geen Magnolia, maar Penny Black:



Het kleuren heb ik weer gedaan met de distress re-inkers. De ovaal en het tabje zijn stansen van MFT. De bloemetjes en de parel-dingetjes (hoe heten die?!) zijn van Wild Orchid Crafts. De drie pareltjes onderin zijn van ZVA.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende 2 challenges:
Dank je wel voor je bezoekje en tot schrijfs!

Groetjes,

4 opmerkingen:

bmartes zei

Leuk zeg met die klaprozen! Zo heerlijk vrolijk...
En die egelstempels vind ik altijd zo lief.
Helemaal leuk je kaartje!
Liefs,
Arja

Brenda zei

Wat een vrolijk kaartje!! Vind de bloemen erg leuk erop met de pins!!
Lieve groetjes Brenda

decreatievetafel zei

Superkaartje!
Groetjes Liesbeth

Bev zei

So cute! Thanks for joining us at WOC this week x