CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 4 oktober 2009

World Cardmaking Day

Gisteren, 3 oktober, was het World Cardmaking Day! Om dit te "vieren" was er op het Scrappers Anonimous forum een online crop met een aantal uitdagingen.
Janneke had een sketch gemaakt. Naar aanleiding daarvan heb ik dit kaartje gemaakt:

Tilda is ingekleurd met Derwent. De kaart is kraft-cardstock, ook heb ik Bazzil (rood) en Color Core (geel) gebruikt. De color core heb ik door de Big shot heengehaald met de Bloom Dots embossingfolder. Het papier is van Autumn Leaves, de Foof-a-la serie. Tekststempel is van Hero Arts, bloemetjes zijn van Prima, het lieveheersbeestje komt van Rayher.

Een andere uitdaging was dit tasje, gemaakt van 2 enveloppen! Erg leuk om te maken, en eigenlijk heel snel klaar! Ideaal kado-ideetje!


Dit tasje is ook gemaakt met het Foof-a-la papier van Autumn Leaves. Het lag al een tijdje te liggen, en vond dit de ideale manier om dit superleuke papier eindelijk eens te verwerken!
Aan de binnenkant zijn de enveloppen open gehouden. Dus waar je normaal gesproken de kaart stopt, kun je nu een leuke kadobon of iets dergelijks stoppen!
Dank je wel voor je bezoek!

1 opmerking:

melanie castenmiller zei

hoi xandra,
ik denk dat ik je gevonden heb...
als ik tenminste niet de verkeerde voor me heb!hihi

heb je nog veel gekocht bij paper and pictures??
ik wel ;), maar allemaal leuke spulletjes hoor!

wat een mooie kaarten maak je zeg!
en wat een prachtige baby zag ik op de foto!
gefeliciteerd!( wel een beetje laat maar ach...)

kom snel eens een kijkje bij mij nemen!

groetjes melanie