CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 27 september 2010

Easel magnoliaatje

En vandaag nóg een kaartje: een magnolia-easeltje of een easel-magnoliaatje...net hoe je het hebben wilt!


Papier van Creative Café, Tilda ingekleurd met Copics. Haar haartjes en de tulp heb ik met de Spica pennen bewerkt voor een extra glittertje. Bloemen van Prima, lintje geen idee (gescoord in Spijkenisse bij Doe a Ding, dat weet ik dan weer wel) en een paar hotfixjes mogen natuurlijk niet ontbreken!

Bedankt voor het kijken!

4 opmerkingen:

Els zei

Wauw Xandra wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Erg speels met die driehoekjes.
Groetjes van Els

Unknown zei

Ik was erbij toen je met de afwerking bezig was.... Maar ook hier wil ik vertellen dat ik em errug mooi is!
Ik hoop dat de ontvangster er blij mee is!

Anoniem zei

awesome Tilda card Xandra! lovely colors and designing!
Pam Going Postal

Liesbeth zei

Superleuk geworden!
groetjes Liesbeth