CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 17 augustus 2013

Geboortekaartje

Hallo allemaal!

Het is erg lang geleden, te lang!
Maar ja...druk met werk, gezin...én natuurlijk Stampin' Up! Wat is het toch verschrikkelijk leuk om te doen, ben echt superblij dat ik de stap heb gezet!

Een hele tijd geleden maakte ik dit kaartje voor mijn collega en haar vriend. Zij zijn de trotse ouders geworden van Dion.


Ik gebruikte My Minds Eye papier, en een hoop MFT-spulletjes. Ook al zijn de meeste kaartjes die ik nu maak, gemaakt met mijn SU-spulletjes, MFT blijft toch ook een grote liefhebberij hoor! Al die mooie stempels en stansen gaan in ieder geval de deur niet uit ;-) Kan ik zo nu en dan toch nog lekker kleuren hihi!

Leuk dat je er was, en tot de volgende keer!

Groetjes

Xandra

1 opmerking:

Marja zei

een ontzettend leuk kaartje Xan.